کمک های کامپیوتری
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

 

سیستم های محاوره ای چیستند؟

se7en 502 300x197 سیستم های محاوره ای چیستند؟

سیستم های محاوره ای قانون سوم نیوتون را در کامپیوتر اعمال می کنند.

ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: نرم افزار , مطالب , ,
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

 

مطالبی درباره ی ویندوز ۸

ویندوز8

    دنیای زیرو و رو شده مایکروسافت. در اولین نگاه به عکس ها و پیش نمایش های ویندوز ۸ ظاهر کاملا متفاوت آن جلب نظر می کند. دیگر نه خبری از دسک تاپ معمول است و نه تسک بار دوست داشتنی پایین ویندوز را مشاهده می کنید. مثل اینکه همه چیز زیر و رو شده و محیط کاربری ویندوز هشت بیشترین شباهت را به رابط کاربری ویندوز فون ۷ این شرکت دارد.
    ویندزو هشت از سیستم های مبتنی بر معماری system-on-a-chip و پردازنده های AMR پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که قرار است یک سیستم عامل برای همه چیز داشته باشیم. مثل اینکه قرار است ویندوز هشت علاوه بر دسک تاپ و لپ تاپ ها، بر روی تبلت ها و دیگر ابزارهایی که از این معماری استفاده می کنند، قابل استفاده باشد.
    برنامه های قدیمی هم روی ویندوز هشت کار می کنند. قرار است که تمامی برنامه های تحت ویندوز سون و شاید ویندوزهای قبلی به راحتی در ویندوز هشت قابل استفاده باشند و شما نیازی به خرید یا به روز رسانی نرم افزارهای ویندوز سون نخواهید داشت. اما معلوم نیست که این قابلیت شامل تبلت ها و دیگر ابزارها هم می شود یا خیر.
    ویندوز هشت سازگارترین سیستم عامل بازار با قابلیت لمسی صفحات نمایش ابزارهای مختلف خواهد بود. مایکروسافت به خوبی می داند که ذائقه مخاطب در حال تغییر به سمت تبلت ها، لپ تاپ های صفحه لمسی و کامپیوترهای All-in-one با صفحه تمام لمسی است. موس و کیبرد هم کم کم نفس های آخر را می کشند. در ویندوز هشت تمامی برنامه ها بدون نیاز به صفحه کلید و موس، تنها با قابلیت چند لمسی و صفحه کلید مجازی کار خواهند کرد.
    شیوه طراحی و کار برنامه ها تغییر کرده است. مایکروسافت می گوید که با استفاده از جاوااسکریپت و HTML5 برنامه هایش را (که در اینجا App نامیده می شوند) به شیوه خاصی طراحی کرده است. این برنامه ها تا حد زیادی به وب اپلیکیشن ها و برنامه های تلفن های هوشمند وتبلت ها شبیه شده اند.
    مایکروسافت هم صاحب فروشگاه نرم افزار یا App Store می شود. درون ویندوز هشت شاهد یک برنامه فروشگاه داخلی خواهیم بود. تقریبا تمام برنامه های تولیدی مایکروسافت اعم از رایگان و غیررایگان را در این فروشگاه خواهید یافت و در مرحله بعد برنامه های دیگر شرکت ها را هم که برای ویندوز هشت تولید شده اند به آن اضافه می شود.
    شایعات حاکی از آن بود که ویندوز هشت در سال آینده ارائه خواهد شد. تا اینکه مدیرعامل مایکروسافت هم این تاریخ را تایید کرد و گفت که در اواخر سال ۲۰۱۲ باید منتظر این سیستم عامل باشید. حال باید ببینیم در سال ۲۰۱۲ ویندوز عرضه خواهد شد، یا اینکه طبق تقویم مایاها، دنیا به پایان می رسد!
    علی رغم جهش سخت افزار از ویندوز ایکس پی به ویندوز ویستا، ویندوز سون همان سخت افزار یک گیگابایت رم و یک گیگاهرتز پردازنده ویستا را نیاز داشت. حال طبق گفته های مدیران مایکروسافت، در ویندوز هشت هم تغییرات گسترده ای از نظر سخت افزار مورد نیاز نخواهیم دید. ویندوز هشت قرار است با همان حداقل های پردازنده یک گیگابایتی، رم یک گیگابایتی و پانزده تا هفده گیگابایت فضای خالی هارد دیسک بتواند کار کند.
    ویندوز سون نسخه خانگی را بسته به اینکه از ویستا به آن آپگرید می کردید یا نسخه مستقل می خریدید، بین ۱۶۵ تا ۲۵۰ دلار برای تان هزینه در برداشت. پیش بینی می شود که ویندز هشت هم چیزی بیش از این قیمت گذاری نگردد.
    احتمالا اواخر سپتامبر (یکی دو ماه دیگر) می توانید نسخه بتای این سیستم عامل را در برخی سایت ها ببینید و در صورت علاقه، با مسئولیت خودتان به تست آن بپردازید. شاید این هم مانند ویندوز سون چنان جذاب و کاربردی باشد که با همین نسخه آزمایشی بتا کارتان را آغاز کنید.


|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: نرم افزار , مطالب , ,
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

ارسال: #1پیش فرض مقاله ای درباره ی نرم افزار VMWare  

تاکنون مقاله هاي متعددي درباره مفهوم، کاربرد و ابزارهاي مورد استفاده 
براي مجازي سازي ارائه شده است. در اين مقاله به مفاهيم اصلي و کاربردهاي 
اين محيط اشاره شده و همچنين ابزارهاي مختلف مورد استفاده در اين محيط در 
سطح کاربردهاي تجاري و سازماني مورد مقايسه قرار گرفته اند. اما به دلايل 
مختلف کاربران کمي هستند که استفاده از اين فناوري را به طور عملي تجربه 
کرده باشند. از اين رو، تصميم گرفتم در اين مقاله اولين سنگ بناي استفاده 
از ابزارهاي مجازي سازي را ارائه دهم.

اين مقاله در مورد ابزار ارائه شده توسط معتبرترين شرکت ارائه دهنده 
محصولات مجازي سازي، يعني شرکت VMWare است. اين شرکت محصولات مختلفي را در 
مقياس هاي کوچک تا کاربردهاي سازماني گسترده ارائه داده است و از شرکت هاي
پيشرو در اين زمينه به شمار مي آيد. نرم افزار VMWareESX 3.5 اين شرکت در
حال حاضر به طور گسترده در محيط هاي عملياتي متوسط به کار مي رود، اما 
همان طور که گفتيم اين مقاله قرار است براي کاربران مبتدي در اين زمينه به
عنوان قدم اول ورود به دنياي مجازي سازي عمل کند. از اين رو، به جاي نرم 
افزار فوق که به منابع سخت افزاري خاصي نياز دارد، به سراغ محصول عمومي تر
اين شرکت يعني VMWare Workstation 6 مي رويم. اين محصول هم براي محيط 
ويندوز و هم محيط لينوکس ارائه شده است و بعد از نصب آن مي توانيد سخت 
افزار مجازي را براي نصب يک سيستم عامل ديگر از داس و ويندوز گرفته تا 
لينوکس و يونيکس فراهم آوريد.

نگارش هاي مختلف VMWare و کاربرد هريک



شرکت VMWare به طور کلي دو نرم افزار مطرح را ارائه مي دهد. نرم افزار اول
به يک سيستم عامل ميزبان نياز دارد و روي آن نصب مي شود. سپس اين امکان 
را براي شما فراهم مي کند که بتوانيد يک يا چند محيط سخت افزاري مجازي را 
ايجاد کرده و در آن محيط مجازي سيستم عامل مورد نظر خود را نصب کنيد. اين 
روش براي کاربردهاي خانگي سودمند است. در اين مقاله نسخه ذکر شده را بررسي
خواهيم کرد. نرم افزار دوم در عمل ترکيبي از يک سيستم عامل سبک و محيط 
مجازي سازي است، به اين ترتيب که يک لايه نرم افزاري مجازي و کم حجم روي 
سخت افزار نصب مي شود و به شما اين امکان را مي دهد که چندين محيط سخت 
افزاري مجازي ايجاد کنيد. به اين ترتيب، سرعت دسترسي سيستم عامل هاي نصب 
شده در اين محيط مجازي به سخت افزارهاي سيستمي بسيار بالاتر است؛ در نتيجه 
کارايي و سرعت بسيار بالاتري نيز دارد.

تهيه نرم افزار



براي عملياتي کردن سناريوهاي اين مقابله به نرم افزار VMWare Workstation 6
نيازمند هستيد که مي توانيد آن را از بازار تهيه کنيد يا نگارش آزمايشي 
آن را از سايت شرکت، دريافت کنيد. البته، در صورتي که به هر دليلي بايد 
مسئله مالکيت معنوي را رعايت کنيد مي توانيد بعد از نصب و توليد سخت افزار
و سيستم عامل مجازي آن را توسط نرم افزار ديگري به نام VMWare Player 
اجرا کنيد. از آنجا که نمي خواهم باعث دردسر احتمالي براي کاربران محترم 
شوم، بر اين مسئله تاکيد ندارم، اما مي توانيد نرم افزار فوق را از طريق 
سايت شرکت VMWare، به صورت رايگان در اختيار داشته باشيد. گرچه به واسطه 
عدم پرداخت هزينه واقعي نرم افزار به شما پيشنهاد مي کنم از همان نسخه 
Workstation که قابليت توليد محيط مجازي را نيز دارد، استفاده کنيد.

نصب نرم افزار

ستم عامل ميزبان از نوع ويندوز.

ادامه مطلب


|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
موضوعات مرتبط: نرم افزار , مطالب , ,
تاریخ : یک شنبه 16 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

 تغییرات مهم دیگه:

- اضافه شدن دو هیروی Gbolin Shredder و SkyWraith Mage به مد CM

-  در مد CM ابتدا ۲ بن و سپس ۳ بن می تونید بکنید.


thumb Shadow Amulet Dota 6.75 آیتم جدید Shadow Amulet

گلد مورد نیاز: ۱۶۰۰

نوع آیتم: Active ( قابل استفاده )

عملکرد آیتم: +۳۰ اتک اسپید

بعد از استفاده باید به بدت ۲٫۵ ثانیه جابجا نشید، سپس شما Invis ( ناپدید میشید ).تا زمانی که حرکت نکنید شما Invis میمانید.


thumb Lothars Edge Dota 6.75 تغییر روش آیتم بندی آیتم Lothar’s Edge

Claymore (1400)thumb Claymore Dota 6.75 + Shadow Amulet (1600)thumb Shadow Amulet1 Dota 6.75 = Lothar’s Edge


thumb Helm of The Dominator Dota 6.75 تغییر cooldown (زمان دوباره سازی) آیتم Helm of The Dominator از ۳۰۰ به ۶۰


thumb Etherwal Blade Dota 6.75 Etherwal Blade -1 را دیگر به دوستان خود هم میتوانید بزنید ولی آنها slow نمی شوند.

۲- به میزان قدرت اصلی ( Str,Intili,Agility ) دمیج وارد میکنه، نه فقط Agility.


thumb Armlet of Mordiggian Dota 6.75 Cooldown ( زمان دوباره سازی ) آیتم Armlet of Mordiggian از ۵ ثانیه به ۱ ثانیه کاهش یافت. Woooow چه شود.


thumb Abyssal Blade Dota 6.75 آیتم Abyssal Blade قابلیت disassembled ( جدا سازی آیتم ها ) را پیدا کرد.


thumb Bloodstone Dota 6.75 آیتم Bloodstone در صورت کیل گرفتن خارج از رنج هیرو نیز باز شارژ می شود.


thumb Tuskarr Dota 6.75 یونیتهای تحت کنترل Tuskar ( مثل ایلوژن و آیتم Helm of The Dominator ) به همراه اسکیل دوم (Snowball) Snowball Dota 6.75 این هیرو حمل میشوند.


thumb Troll Warlord Dota 6.75 اسکیل چهارم (Battle Trance) Battle Trance Dota 6.75 هیروی Troll Warlord دارای زمان اثر کامل روی هیروهای دوست شد.


thumb Treant Protector Dota 6.75 عملکرد دو اسکیل هیروی Treat Protector تغییر کرد.

اسکیل سوم ( Living Armor ) Living Armor Dota 6.75 :

کلید میانبر: V

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو و هیروها و یونیتهای خودی

زمان اثز: ۲۰ ثانیه

عملکرد: زمانی که این اسکیل رو روی هیروی خودی یا خودتون و یا یونیتها می زنید، به ترتیب ۴/۶/۸/۱۰ HP Regeneration ( پر شدن خون ) میده.

و زمانی که این اسکیل رو به هیروی خودی و یا خودتون می زنید باعث میشه که علاوه بر عملکرد بالا هیروی مورد نظر، مقدار ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰ از دمیجهای فیزیکی رو نخوره.

اسکیل چهارم (Overgrowth) Overgrowth Dota 6.75 :

عملکرد: این اسکیل دیگه دمیجی وارد نمیکنه و فقط هیروها رو نگه میداره.

زمان نگه داشتن هیروها: از ۳ به ۳/۳٫۷۵/۴٫۵ ثانیه تغییر کرد.

زمان Cooldown: از ۱۱۵/۱۰۵/۹۵ به ۸۰ ثانیه تغییر کرد.


thumb Stone Giant Dota 6.75 رنج اسکیل دوم ( Toss’s ) Toss Dota 6.75 هیروی Tiny از ۷۰۰/۹۰۰/۱۱۰۰/۱۳۰۰ به ۱۳۰۰ تغییر کرد.


thumb Soul Keeper Dota 6.75 تغییرات در ۳ اسکیل هیروی Soul Keeper به شرح زیر است.

تغییر اسکیل اول ( Reflection Reflection Dota 6.75 :

کلید میانبر: C

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: فقط یک واحد از نیروی دشمن

زمان اثز: ۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۲/۱۸/۱۴/۱۰

عملکرد: این اسکیل رو دیگه فقط میتونید بر روی یک یونیت یا هیروی دشمن بزنید و زمانی که زدید اتک اسپید و موو اسپید دشمن رو پایین میاره و یک ایلوژن که قابل اتک نیست از دشمن ایجاد میکنه که ایلوژن مشخصات زیر رو داره

دمیج ایلوژن: ۴۰/۵۰/۶۰/۷۰% دشمن

اتک اسپید ایلوژن: ۶۰% دشمن

تغییر اسکیل دوم ( Zeal ) Zeal Dota 6.75 به Conjure Image 11 Dota 6.75 :

کلید میانبر: E

مانای مورد نیاز: ۸۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۲۵ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۶

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید، از هیرویی که در زمان استفاده از این اسکیل هستید ( رنج و یا معمولی ) یک ایلوژن تحت کنترل شما میسازد که درصدی از دمیج شما را دارد و مقدار بیشتری نسبت به شما از واحد های دشمن دمیج می خورد.

درصد دمیج ایلوژن نسبت به شما: ۳۰/۴۰/۵۰/۶۰%

میزان درصد دیمج خوردن نسبت به شما: ۳۰۰%

تغییر اسکیل سوم ( Metamorphosis ) Metamorphosis Dota 6.75:

کلید میانبر: T

مانای مورد نیاز: ۵۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴۰ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۱۵۰

عملکرد: تبدیل شدن هیرو به یک هیروی قدرتمند دور زن با مشخصات زیر

دمیج اضافه: ۱۵/۳۰/۴۵/۶۰

اتک رنج: ۵۰۰


 Dota 6.75 اسکیل دوم (Ancestral Spirit) Ancestral Spirit Dota 6.75 هیروی Tauren Chieftain دیگه تحت کنترل شماست و شما اونو به هر جا می تونید ببرید و نیازی به حرکت خود شما نیستو در ضمن ایلوژنی که توسط اسکیل دوم شما ساخته میشه دیگهخودش دارای اسکیل برگشت و Echo Stomp هستش.


thumb Shadow Fiend Dota 6.75 اسکیل چهارم (Requiem of SoulsRequiem of Souls Dota 6.75 هیروی Shadow fiend تغییر کرده به شکل زیر:

زمانی که هیروی شما داره میمیره در لحظات آخر اسکیل چهارمش فعال میشه دمیجی بر حسب نصف souls هایی که جمع کردید به دشمنان اطراف وارد میکنه. این عمل اسکیل چهارم شما رو توی cooldown نمیندازه و حتی اگه تو cooldown باشه باز عمل میکنه.

تعداد Souls هایی که از کشتن هیرو ها بدست می آورید از ۶ به ۱۲ تغییر کرد.


thumb Phoenix Dota 6.75 تغییرات در ۴ اسکیل هیروی Phoenix :

تغییر اسکیل اول (Icarus Dive) Icarus Dive Dota 6.75 :

کلید میانبر: D

مانای مورد نیاز: ۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: خود هیرو

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۶/۲۴/۲۲/۲۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید هیروی شما ۱۰% از خون خودش رو از دست میده و در عوض موو اسپید شما دو برابر شده و به یونیتهای خودی نزدیک شما خون میدهد اما زمانی که شما از این اسکیل اسفاده می کنید ۵۰% دمیج بیشتری می خورید.

میزان خون دادن به یونیتها: ۰٫۷۵/۲٫۲۵/۳٫۷۵/۵٫۲۵% در ثانیه

رنج اثر: ۶۰۰

تغییر اسکیل دوم (Fire Spirits) Fire Spirits Dota 6.75 :

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۸۰/۹۰/۱۰۰/۱۱۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان اثز: ۴ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۴۵/۴۰/۳۵/۳۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۱۵% از خون شما کم میشه در عوض ۴ پرنده به دور شما می چرخند که می توانید هر یک از آنها را به محوطه ای بفرستید و دشمنان موجود در آن محوطه، هر ثانیه مقداری دمیج می خورند و اتک اسپید آنها بسیار پایین می آید.

رنج اثر: ۱۷۵

رنج زدن: ۱۴۰۰

مقدار دمیج وارده در ثانیه: ۲۰/۴۰/۶۰/۸۰

مقدار کم کردن اتک اسپید: -۱۵۰

زمان چرخیدن پرنده ها: ۱۲٫۵ ثانیه

سرعت حرکت پرنده ها : ۹۰۰

تغییر اسکیل سوم (Sun Ray) Sun Ray Dota 6.75 :

کلید میانبر: R

مانای مورد نیاز: ۱۰۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

زمان اثز: ۶ ثانیه

زمان دوباره سازی: ۲۰

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۱۰% از خونتون کم میشه در عوض یک اشعه ی نور به هدف منتشر می شود که در هر ثانیه دمیج می دهد ( مقدار آن در هر ثانیه افزایش می یابد ) و هیروهای دشمن را Slow می کند.

مقدار شروع دمیج در هر ثانیه: ۲۰/۳۰/۴۰/۵۰ + ۱/۲/۳/۴% از خون در هر ثانیه

مقدار پایان دمیج در هر ثانیه: ۴۰/۶۰/۸۰/۱۰۰ + ۲/۴/۶/۸% از خون در هر ثانیه

رنج اثر: ۱۳۰

طول اشعه: ۱۶۰۰

میزان slow شدن: ۵۰%

زمان slow شدن: ۰٫۵ ثانیه

تغییر اسکیل چهارم (SupernovaSupernova Dota 6.75 :

زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید علاوه بر مشخصات مپ قبلی، اسکیل های شما نیز رفرش می شوند.


thumb Lone Druid Dota 6.75 زمانی که خرس اسکیل اول (Summon Spirit Bear) Summon Spirit Bear Dota 6.75 در حال اتک خوردن از هیرو ها باشه، نمیتونید اون رو با اسکیل یک Summon کنید.


thumb Spiritbreaker Dota 6.75 تغییر در ۳ اسکیل هیروی Spiritbreaker :

تغییر در اسکیل اول (Charge of Darkness) Charge of Darkness Dota 6.75 :

دیگه Buff ها در زمان استفاده از این اسکیل تاثیری نداره.

سرعت این اسکیل هم از ۴۲۵/۵۰۰/۵۷۵/۶۵۰ به ۶۰۰/۶۵۰/۷۰۰/۷۵۰ تغییر کرد.

تغییر در اسکیل دوم (Empowering Haste) Empowering Haste Dota 6.75 :

این اسکیل دیگه به این هیرو دمیج اضافه نمیکنه.

افزایش مقدار موو اسپید اضافه از ۶/۸/۱۰/۱۲% به ۶/۱۰/۱۴/۱۸%

تغییر در اسکیل سوم (Greater Bash) Greater Bash Dota 6.75 :

این اسکیل بر اساس ۱۰/۲۰/۳۰/۴۰% از موو اسپید شما به دشمن دمیج وارد میکنه.

مدت زمان بش این اسکیل از ۰٫۹۵/۱٫۱۵/۱٫۳۵/۱٫۵۵ به ۱/۱٫۲/۱٫۴/۱٫۶ افزایش یافت.


thumb Pit Lord Dota 6.75 تغییر در ۳ اسکیل هیروی Pit lord :

تغییر در اسکیل اول (Firestorm) Firestorm1 Dota 6.75 :

کلید میانبر: F

مانای مورد نیاز: ۱۰۰/۱۱۰/۱۲۰/۱۳۰

نوع: Active ( قابل استفاده )

هدف: هیرو و یونیتهای دشمن

تعداد wave ها: ۶ عدد

زمان دوباره سازی: ۱۴

عملکرد: زمانی که از این اسکیل استفاده می کنید ۶ دفعه از آسمان گوی های آتشین می ریزه که به دشمنان دمیج وارد میکنه و برای ۲ ثانیه دشمنان در هر ثانیه دمیج می خورند.

دمیج هر ویو: ۲۵/۴۰/۵۵/۷۰

دمیج در ثانیه: ۵/۱۰/۱۵/۲۰ برای ۲ ثانیه

رنج زدن: ۷۵۰

محوطهی اثر: ۴۰۰

تغییر اسکیل سوم (Expulsion) Expulsion Dota 6.75 به Atrophy Aura 

|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بازی , مطالب , ,
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

مسابقات Clan. البته دوستانه فردا ساعت 5:30 قم .گیم نیت (شاهین سرخ)

بازی اول    Oda Nabunaga VS 2tabaze41


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: بازی , مسابقات , ,
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

پرندگان خشمگین را چه به جنگ ستارگان!!

احتمالا جمله ی بالا اولین جمله ای است که شما هم مثل من بعد از خواندن تیتر مطلب به ذهنتان میرسد. اما بر اساس گزار ش های سایت جوی استیک و با توجه به عکسی که Rovio خالق سری بازی های Angry Bird منتشر کرده است، یکی از این پرندگان عصبی ما خیلی عصبانی شده و با شمشیر معروف سری Star Wars میخواهد کاری بکند.

 عکسی هم که در بالا مشاهده میکنید؛ عکسی هست که در صفحه ی تامبلر Angry Birds گذاشته شده و من هم عکس آن را به همراه لوگوی بازی و نوشته اش برای شما گذاشتم.(هرچند عکس در اصل یک تصویر متحرک از بیرون آمدن شمشیر بود)

همانطور که میبینید در عکس سازندگان گفته اند که در هفته های آینده ما انیمشن، کمیک، پشت صحنه و چیز های بیشتری از این پرندگان را خواهیم داشت که همگی مربوط به عکس نشان داده شده میشوند.

به نظر شما مفهوم و معنای این عکس و کاری که Rovio میخواهد بکند چیست؟


|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
موضوعات مرتبط: بازی , مطالب , ,
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

اسکرین شات جدیدی از Rambo: the video game منتشر شد . این اسکرین شات نورپردازی خوب این عنوان رو نشان می دهد . هنوز اطلاعات زیادی از این عنوان منتشر نشده است و تاریخ دقیق عرضه ان اعلام نشده است تنها مورد ذکر شده این است که این عنوان مستقیما از روی سری فیلم های Rambo الگو برداری شده است . اسکرین شات را پایین مشاهده می کنید :


|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
موضوعات مرتبط: بازی , مطالب , ,
تاریخ : شنبه 15 مهر 1391
نویسنده : Oda Pardeks

مرداد ماه امسال بود که یک بازی ۲ بعدی با ژانر ترس و بقا و درون مایه‌ی پلتفرمیک سینمایی در شبکه‌ی XBL برای X360 منتشر شد که مورد توجه منتقدان این صنعت نیز قرار گرفت.

.

.

هم اکنون از سوی شرکت مایکروسافت خبر می‌رسد که این بازی قرار است سرنوشتی مانند “آلن ویک: کابوس امریکایی” پیدا کند و بر روی شبکه‌ی استیم در PCهای خانگی برای عرضه قرار گیرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده پیرامون این اتفاق بازی Deadlight در تاریخ ۵ آبان فصل جاری برای PC منتشر می‌شود که البته خبری هم از پیش فروش این عنوان نیست.


|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
موضوعات مرتبط: بازی , مطالب , ,
آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید